söndag 7 juni 2009

Fuck life!

De är inge bra, huvudet snurrar och de händer för mycket just nu, jag klarar inte av de här!! Vem ska jag ty sig till? Vem ska jag prata med? Jag har ingen som jag säger allt till, va är de som tar emot?
Jag har ont i magen och de har inte bara med 1 sak att göra, flera och inget blir bättre... Gör jag fel? Vem kan svara på de?

Mamma ringde runt lunch och va helt hysterisk, Roulette har blivit dålig, full fart in till Strömsholm och kolla henne, hon har inte fått i sig råmjölken vilket är livsfarligt för en ny bebis.. men hon har mått bra men antagligen har de kommit in någon bakterie och de slg ut henne direkt, men nu har hon fått blodplasma och bor på sjukhus.

Dom fråga mamma om hon ville att dom skulle göra allt för att hålla Roulette vid liv, mamma tittade konstigt på dom och fråga, jaa skulle jag vilja något annat?
- Ja,jo de är tyvär inte alla hästägare som är beredda att betala för de.
VILKA JÄVLA IDIOTER!! De kostar att ha föl!!

Blir inte bättre av att jag är i en svaka med pappa nu, jag vill kunna gråta, jag vill sova.... Men ändå gör jag allt för att glömma bort och ignorera problemet..

Hoppas ni haft en bra helg..

4 kommentarer:

  1. Det var inget roligt inlägg att läsa här idag :(
    Om det är något jag kan göra så säg till, vill att Du ska må bra!
    Kramar

    SvaraRadera
  2. Jag finns här också... Kram

    SvaraRadera
  3. du e fan den finaste människan jag vet =) kärlek till dig

    SvaraRadera
  4. Nu har jag knåpat ihop önskelistan :D
    Kram på Dig!

    SvaraRadera