tisdag 3 november 2009

Karl-Matthias mitt livs kärlek

Jag är inte elak som person, jag har bara blivit de.

Kalle, alla mina drömmars prins. Förlåt är det jag kan säga även om de inte hjälper mot allt jag säger och gör just nu mot dig. Jag åker till mamma för att inte förstöra mer än vad jag gör. Henrik sa till mig idag att Kalle är helt perfekt, en sån kille som man önskar att alla sina döttrar hade. Va ska jag säga. DU är precis allt som JAG och många fler vill ha. Du är perfekt för mig! Mitt problem är just nu att allt är fel och jag kan inte hjälpa att jag blir så arg för precis allt, jag vet att de inte går att bara stänga av mig. Tyvär så kommer all denna ilska mot dig vilket gör ont i mig själv. Att rymma till mamma istället för att kämpa igenom problemet är fegt, men jag vet inte vart jag ska börja ta tag i problemet.

Jag älskar dig över allt på denna jord. Din humor och din vackra kropp, din ögon och din charm. Jag får aldrig nog av dig, snälla få inte nog av mig.
Din Nadine

1 kommentar:

  1. Ååååh, tårarna rinner!
    Kära Nadine!
    Jag kan inte föreställa mig hur Du mår, vad det är för tankar som snurrar och hur ont det måste göra med alla bortgångar som sker och har skett i Ditt liv plus allt det andra som händer just nu!
    Jag hoppas verkligen att Ni hittar ett alternativ snart så Du kan börja bearbeta sakta men säkert.
    Du ska veta att jag tänker på Dig och om det finns något jag kan göra så tveka inte att fråga, jag är ju trots allt Din coach :)
    Hoppas Du kommer få en härlig vistelse hos mammsen och hälsa henne GRATTIS på födelsedagen!
    Stora varma kramar

    SvaraRadera