fredag 27 augusti 2010

Fest!

Minous fest är på lördag, spännande, hon kommer att vara så nöjd över att få vara i centrum för allas uppmärksamhet! Underbara fina bebis! 3 månader och jag tycker om henne såå mycket! Men lär känna henne bättre för varje dag.


Hon va hos farmor Marianne idag i 3 timmar på kvällen medan sjag och kalle städade hemma, hon hade lekt, ätit och sovit lite, så kommer hon hem kl 22 och då brukar hon sova som en stock!! Men Minou vaknar och är helt klarvaken! Jag går fram till lilla fröken och frågar varför hon inte sover.. Va får jag inte tillbaka om inte världens leende!! Hon är ett riktigt litet busfrö!! En charmtroll!


Marianne hade frågat Kalle när han kom och hämta henne vart hon har fått sitt temprament ifrån.. hm, kan de vara ifrån mig? Hon blir tokig, precis som om man skulle slå henne om hon inte får vad hon vill! De måste hända något hela tiden!! När vi va i affären och handla idag fick jag absolut inte stå mer är 20 sekunder och kolla på en hylla för då vart de tråkigt!! Jag har fått ett vilddjur!! Men ett mycket fint vilddjur!!


Våran nya leksak, Minou är väldigt intresserad! =) Men hon får vänta ett bra tag innan hon får ut och köra!! =)

Ses på lördag =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar