torsdag 25 februari 2010

Dagens inhandling

Har varit och handlat några få saker idag. Till farmor kan jag inte komma i mjukisbyxor hur mycket jag än vill! Med basta! Jag har köpt 3 st mamma tröjor/tunikor sen ett par byxor som man drar över magen, alla kläderna kommer jag använda efter oxå, så sköna!
Sen har jag köpt en filt till bebis, en mössa till mina byxor som jag köpte till plutten, och sen köpte mamma en resesäng. Alla barnsakerna var på öppethuskväll och allt va billigare, perfekt!

Allt har varit mysigt, snart är de helg! I morgon ska jag klippa mig föresten ska jag äta kräftor. Tänka sig att jag lärt mig äta något ifrån havet! Måste nog tacka Jaqqe för att hon hjälper mig att hålla igång mitt skaldjursätande! =)
Sen på lördag blir de lunch/middag hos farmor, då får jag träffa mina underbara kusinflickvänner och deras söta barn!!!!!!

Kram på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar