onsdag 17 mars 2010

fetis!

De är inte nog med att man ska se ut som en heffaklump, man ska känna sig som en oxå! Jag vaggar fram och ändå är de ett tag kvar.. Känns konstigt!
Har kollat på en gymmaskin, jag kallar den "flaxa med armarna"-maskin, man rör armarna samtidigt benen trampar, har tänkt köpa en sån till nya huset så att jag kan träna ordentligt. Så att jag inte kommer undan när de är dåligt väder utan kan röra på mig inomhus oxå! Sen vill jag ha en boxningspåse! och sen en pilatesboll, en sån har Kalles mamma som ska få vara kvar i huset som jag kan använda! Skit bra! och sen stereon på högst volym, sen är de bara att kämpa!
Föresten, de där me att virka, är de något som är svårt? Jag har tänkt att virka en filt till bebis, vet inte hur långt jag kommer orka men jag vill pröva iallafall. Känns bra att ha gjort något eget! Men ska åka och kolla på garn i morgon och en virknål. Ska leta på nätet om närmsta ställe som säljer. folk säger sickla, men de känns långt bort.. menmen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar