onsdag 31 mars 2010

TENS

vakna i morse 09.10 av att jag fick ont av att röra på mig och andas. Låg kvar i sängen fram till 11.30 och lyssna på alla barnvisor som Kalle satt och leta upp på datorn, de är mycket minnen som kommer upp! Så otroligt roligt! Vi båda undrar vad vårat barn kommer att lyssna på.
Jag kom även på att jag har hur många disney filmer och böcker som helst! och den RIKTIGA Pippi Långstrump, inte den nya tecknade!

Sen va de bara att kvida mig upp ur sängen och bege mig till sjukgymnasten där jag idag skulle testa TENS! En mycket bra grej, ström som hjälper mot smärta! Även som massage. Enligt sjukgymnasten så ska man kunna föda med endast TENS som smärtlindring, de låter GALET! Jag ska ha ALLT som jag kommer över i smärtlindring, de vill säga gärna dubbla epiduraler!
Denna TENS apparat ska kunna ta bort spänningshuvudvärk som jag haft konstant i 5 dagar. Den ska kunna hjälpa mig med min nerv i skinkan! Alltså funkar denna apparat så är de guds gåva till folket!

Nu ska jag virka och dricka te =) Kvällen kommer att tillbringas framför tven, Anna Anka söker assistent/Arga Snickaren, Fuskbyggarna och sen Sandhamn.. Ärligt talat, de känns JÄTTE konstigt, flera av dom här programmen kommer fortfarande att gå när bebis har kommit till oss, de känns otroligt konstigt. Enligt mig så kommer allt att förändras, kan de bli så att jag tycker att alla program är ski tråkiga när bebis kommer och jag bara tittar på den och inte tven? Konstigt känsla iallafall! Allt ska lixom börja om från den dag bebis gör entré!

Min växter växer riktigt bra föresten, även iår kanske de blir en liten skörd tomater, ärtor och gurka! Har även börjat förgro min potatis!! SÅ stolt om jag lyckas med den!!

Ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar