fredag 23 april 2010

Noll respekt!

De är precis så de är i de här huset, NOLL NOLL NOLL respekt ifrån människor. Nu har frun ändrat sig och tänker dra ut på flytten till nästa helg.. Vi ska flytta lite lagom den här helgen. Vad är de inte människorna förstår? Jag föder om 2 veckor och jag vill hinna göra iordning och tvätta alla saker, städa undan och göra fint. Men de ska jag hinna på en vecka tycker dom! Tror dom inte att jag är trött redan nu? MORR!
Sen bror till Karl. Han är inte normal han heller. Frågade idag, SNÄLLT om han skulle ha kvar sina VM öl glas, fick som svar, JA! Dåså, då kanske du kan ta dom i en påse och stoppa ner i källaren tillsammans me dina andra saker så att de blir tomt här uppe och vi kan städa och förhoppningsvis flytta in våra egna saker. Jag får som svar att nee jag tänker inte packa ner mina saker, jag tar dom i juni när jag flyttar till mitt nya hus. FÖRSTÅ!! NOLL RESPEKT!! Så jag gick upp och la mig och tjura över denna familj, tänker åka till mamma nästa vecka och INTE komma hem föränns folk förstår mig! Iof lär de aldrig hända =(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar