måndag 19 april 2010

vecka 38

Tiden går så fort! Men nu har jag gett upp! Jag har så ont i kroppen. Igår kunde jag knappt gå för att de gjorde så ont i höften.

Vi har köpt en lövblås på tal om något helt annat, vilka finesser de finns! Så smart! Då slipper man slita ut sig och kratta gräsmattan =) Kalle kände sig iallafall väldigt manlig med blåsen i högst hugg!

De går segt på flytt fronten, de är 2 st som är otroligt sega och inte har lust att skynda på för min skull, de vill säga Karls föräldrar, dom tycker att dom anstränger sig så mycket, men INGET har flyttatts ut ur huset ännu..... Jag vill inte flytta när jag har en nyfödd, jag vill tillbringa min tid me plutten då!! Inte vara slutkörd och passa på i varje sömnpaus bebis har med att att packa upp lådor, de blir inge bra! Men tyvär får man noll respekt för att man ska klämma ut en unge snart... USCH!

Ska plantera nu och vattna mina blommor =)

1 kommentar:

  1. SUUUUUUUUUUUUUUUUCK vad less jag blir på dem!!!!!
    Miljarder kramar!!

    SvaraRadera