fredag 30 april 2010

9 dagar

och livet är fruktansvärt! Vilka smärtor i kroppen. Haltar vart jag än går, gör så fruktansvärt ont i någon nerv i skinkan/ländryggen. Fötterna och händerna är svullna och de gör ont. Jag är helt slut! Nu är iallafall allt i nya huset, nu ska allt packas upp. Finns väl kanske en ganska bra förklaring till min onda kropp, jag vägrar att ha flyttlådor i huset när lill sessan kommer! Jag vill bara kunna bry mig om henne! Kalle ska heller inte behöva packa upp, han ska få all tid han kan till henne! 9 dagar kvar, de går fort. Var hos barnmorskan i måndags vi räkna ut att SENAST den 24 maj har vi henne! UNDERBART! Nu har vi byggt ihop hennes säng, kvar är att tvätta kläder, en bilbarnstol och göra iordning i rummet! De är mycket att hinna med på kort tid! HELT SLUT!!!

Ska försöka tillaga något att äta innan Kalle kommer hem och hjälper mig att flytta lite skåp så att jag kan packa in i dom oxå!! =)

Hoppas de blir en bra valbort!! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar