onsdag 15 april 2009

I´m back!

Nu har jag internet igen! Jag va i affären igår och skulle handla grejer till datorn, en sladd och en router som de så fint heter. Jag sa direkt till killen som hjälpte mig att jag kan INGET och så lämna jag snällt fram ett papper till honom som vi fått från våran bostadsförening om vad som installerats osv.
- jaa, då börjar vi med va vill du ha?
- Ja de hade jag hoppats på att du skulle hjälpa mig med..

Detta började inte bra, men han tog sig tid i nästan 30 min och hjälpa mig med allt och förklara precis hur jag skulle göra och vart alla skulle sitta och hur man skulle få igång de. + att han sen gav mig typ 200 kr i rabatt. sånna personer gillar jag!

För er som inte redan vet så har jag Pontas hemma här på värmdö. Hon är en STJÄRNA!! Hon är så duktig, i helgen va underbara Isabella på besök och skulle få prova rida. De roligt när Pontas gick annars vart hon lite sur, men direkt när Pontas gick så va hon glad igen. Otroligt charmigt barn!
Pontas får bli Isabellas och Paulinas ponny fram tills att jag får egna barn. =) Paulina får växa på sig lite med sen så ska hon oxå rida!

Jag har börjat me en detox som de heter, man ska rensa ut alla gifter i kroppen. Jag får inte äta något utan bara dricka..
2 liter vatten
2 dl lönnsirap
3 citroner
4-5 nypor cayenpeppar
Sen är de bara till att dricka, sen får man oxå dricka te och vatten, man ska helst dricka närmare 4 liter om dagen.
Efter dom här 10 dagarna som man gör de här så ska man vara fri ifrån alla gifter och så ska man få bättre hy, hår, naglar och kroppen ska må allmänt bättre! Matsäcken kommer även att vara väldigt nerkrympt så man ska bara äta små portioner vilket är bra för mig som älskar mat och försöker att gå ner i vikt. =)

Kalle hämtar mig vid 16 då ska vi kolla på tapeter =)

Ha de bra!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar