torsdag 23 april 2009

Sjukgymnast och sjukling

Vakna i morse av att en Kalle gnällde och yrde om hur dåligt han mådde. Han va genomblöt men frös. Kalle har feber! och så har han en böld längst bak i halsen, han hade en sån igår oxå men den spräcktes och de kom var och blod ur sa han. Hm! Detta låter inge bra men han säger att han snart blir frisk!
De finns en reklam när en gubbe hänger över ångande vatten och säger "ni kvinnor vet inte hur de är att vara sjuk, ni gnäller bara över graviditer" eller något liknande, Kalle påminner lite om honom förutom att han inte säger något men han ser väldigt ynklig ut! Så jag är snäll och pysslar om honom =)

Sen har jag oxå tagit mig till sjukgymnasten, första gången, de va spännande och jag är så glad över att jag fick börja träna igen, så i morgon ska jag till gymmet och träna lite! Äntligen få komma igång och röra på mig!

Och igår va jag hemma hos sötnosarna Kikki och Paulina, de va riktigt mysigt, jag kunde hålla henne utan att hon skrek, jag känner mig nöjd. Vi börja prata om skansen om att gå dit så nu har vi planer på att snart gå dit med lilla Paulina och så kanske lilla Isabella. Så roligt! Jag längtar, jag har alltid tjatat på Kalle om att jag vill gå till skansen, de är helt underbart. Men vi båda har tyckt att man kan inte gå dit utan något barn, så nu är de perfekt, hoppas att lilla Isabella kan följa me oxå, hon skulle nog bli väldigt glad av att se alla djur!

Kramar Nadine

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar