torsdag 23 april 2009

Trött =(

Är trött på att Kalle är hemma och inte gör något, han får sån jäkla överenergi och blir pain in the ass! och de orkar inte jag me!
Varför måste min älskade terrorisera mig så mycket säga dum saker och vara allmänt irriterande?! Jag vet att han inte änns menar de han säger men han måste för de bara kryper i honom som på ett litet barn.

Har precis ätit köttfärssås med sallad, majs och keso, mycket gott! De är något konstigt, jag har aldrig tyckt om keso men nu älskar jag de. Undra om de är nyttigt, de hoppas jag för jag tycker om de! =)

Längtar tills på söndag för då ska jag åka hem till mamma och alla djuren som jag längtat efter otroligt, de är sån lättnad att komma dit, ingen press eller krav på mig. Och så hoppas jag självklart på att de kommer en fölis i veckan!!

Kram Nadine

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar