tisdag 21 april 2009

Pippilottan

Fiffi ska opereras, den 29 april ska jag lämna in henne på Ultuna i uppsala och så ska hon undersökas sen på valborg då ska hon opereras, min lilla sessa. så nervös ifall om något händer i uppvaknandet eller under operationen.
Tycker synd om henne för hon får varken äta något 28,29 eller 30. vet inte varför men då dom sa så iallafall.

För övrigt har jag tillbringat dagen ute på Kalles jobb och sprutmåla våra balkong möbler, dom är inte helt klara så i morgon ska jag fortsätta, förhoppningsvis kan jag få hem dom i morgon eftermiddag och göra mysigt på balkongen =)

I morgon ska jag till Kikki och Paulina om de är bra väder ska vi på picknick =) de är mysigt annars hittar vi på något annat. Ska bli mysigt!

Nu är Kalle här med transporten för vi ska tömma massa skräp ur lägenheten! Äntligen så att man kan röra sig, vi ska oxå tömma i förrådet och ta ner saker här ifrån dit ner. ÄNTLIGEN lite plats att röra sig på!!

Kramar Nadine

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar