måndag 3 maj 2010

En utan snopp

Japp! De vart en fölunge i natt! Marmeta valde att inte hålla bebisen inne till beräknat datum utan i morse låg de ett föl i boxen. Ett sto föl. 3dje gången gillt! nu ska vi försöka med Roulette Lux 3 gången oxå!! Olivetti har tyvär förlorat sina andra 2 roulette föl =( Men nu hoppas vi!!

åå för mig och bebis är de 6 dagar kvar! jag hoppas på att hon antingen håller sin tidsplanering eller kortar den några dagar! Jag är såå trött på de! Jag kan berätta att.
¤ städa och fixa - de sätter inte igång en förlossning!
¤ baka - ?
¤ bada jaccuzzi - ?
¤ äta ananas - ?
¤ sex - funkar inte!
¤ dricka resinolja - mammas bästa tips, jag får införskaffa
¤ fotbehandling - på onsdag får vi svar

Sen försvann ideérna. några tips?

Jag är trött på de här, jag vill ha ut våran bebis NU!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar