fredag 22 maj 2009

Fredag

Idag skulle de vara min första arbetsdag vilket inte de vart, lill killen, Alfred som jag skulle ha på fritids, hans föräldrar ringde igår och sa att han inte kommer idag. De betyder för mig ledigt!!
Så planerna fick ändras, körde Kalle till jobbet sen åkte jag till Elin och gick ut me hundarna, träffa Ronja sen träffa jag underbara Jaqqe som hjälpte mig att hitta kläder. De är en tjej ALLA borde älska! Helt underbar! Vi va i Nacka forum ett tag och jag hitta 4 klänningar/tunikor, strumpor och en nu kräm =) Den luktar gått! Sen drack vi naked juice bar, såååå gott! Ska nog börja dricka den som Jaqqe tar, de är med cocos och annanas. min är med bana, jordgubb, hallon mm. God oxå men inte lika fräsch som hennes!
Jag fick iallafall hop fina kläder när vi shoppa! De är inte många som lyckas me att få mig att hitta kläder som jag tycker om. Aldrig är någon ärlig och säger rakt ut, Jaqqe säger alltid va hon tycker. Snälla människor, uppfostra era barn bättre!

Igår va de skansen men Kikki och Paulina, sen även Emelie och hennes kusin. De va super duper mysigt! Ska göras om inom en snar framtid. Vi ska även gå på grönan snart och åka den nya bergochdalbanan.. Den ser grym ut!!!!

Nu ska jag fortsätta och njuta, har gjort en sallad som ska ätas. Har duschat och smörjt in mig i min nya kräm, ska pilla med händerna och fötterna och få lite färg på naglarna! Sen när älsklingen kommer hem så ska han få blommor, jag har köpt! Jag är stolt!!

Ha en bra kväll! Kram Nadine

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar