söndag 3 maj 2009

Myshelg

De har varit en riktig myshelg! Valborg tillbringades nere på siggesta och kolla på brasan sen gick vi in på restaurangen och hade trevligt och träffa massa människor som vi kände.
Fredagen va tråkig!!

Lördagen åkte vi ut med Tomas båt ut till Grinda värdshus och va där från 14-22.30, de va underbart! Toppen väder, börja me att sitta på serveringen nere vid bryggorna och äta lunch och dricka lite sen när dom stängde vid 18 så satte vi oss uppe på berget och myste där när vi till sist runt 19-20 förflytta oss upp till restaurangen och åt en middag och fortsatte dricka och ha trevligt!




Idag har de varit lugnt och fruktansvärt tråkigt, har inte haft något att göra och har inte velat gå ut pga de dåliga vädret!

I morgon ska jag till sjukgymnasten och sen åker jag antagligen raka vägen hem till mamma och djuren och stannar där resten av veckan. Tror att jag är tillbaka på fredag för då ska Emil firas för han fyller år! De blir dunder mysigt, precis som förra året! Sen ska jag också försöka trycka in en timme sjukgymnastik i veckan till, hur de ska gå till, me dont know!
Marmeta är planerad till på torsdag så att alla vet! Vilken dag tror ni på?
Jag säger söndag, spännande om någon mer chansar!
Kramar Nadine







1 kommentar: