onsdag 6 maj 2009

Mums!

Vakna ganska sent i morse, blir lätt så när jag är med mamma, jag blir tv galen! De är jag aldrig annars men när jag är här måste jag följa allt som går på tv. Hm, gammal vana tror jag. Vakna till de otroligt tråkiga vädret åt lite frukost, sen klippte jag lite på Cognac, han bara ena örat och båda fram tassarna innan mamma kom hem med Tommy som varit och jobbat.
Jag och mamma åkte in till Enköping för att handla lite middag. Kan ni tänka er så sjukt, hemma på värmdö och i nacka på ica så kostar champinjonerna 69 kr/kg här kostar de 19 kr/kg. Den här veckan är de billigare pris, men annars kostar de 39 kr/kg. Hur kan de bli så? Jag som älskar champinjoner... Jag kommer köpa med mig massor hem till Kalle och mig =)

De har inte hänt något med Marmeta ännu. Mamma tror att de händer i natt, men jag tror absolut inte att något händer i natt. Så mamma förlorar sina 20 kr.. =) Men natten har inte varit ännu. Ska dricka upp min jordgubbs shake nu.

Ha en bra kväll!!

Kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar