måndag 11 maj 2009

oops!

Nu har jag missat de där att man ska uppdatera, eller jag har nog inte funnit någon tid.

Inga föl ännu iallafall =( Men förra året gick hon över 1 vecka så så kan fallet bli i år igen. I morgon åker jag tillbaka till mamma iallafall, då börjar den riktiga vakningen, sitta uppe hela natten eller ställa klockan var 30:de minut. hm, jag väljer de förstnämnda för annars stänger jag av larmet i sömnen, gjort de MÅNGA gånger förra året. Så de är bara att packa me mig massa bra filmer, mycket te och ärtor så överlever jag nog!=) Till helgen kommer Jaqqe, Jane och Emelie. Jag, Jaqqe och Jane hade som standard förra året att vaka på båda mina föl, sååå jäkla roligt har jag nog aldrig haft! Vi äter en god middag och dricker massa vin, sen placerar vi oss i utemöblerna med massa filtar och mys, tänder massa ljus och tänder upp en så kallad pundarbrasa, man tar grillen och lägger i massa träbitar så att de blir värme.. Och här sitter vi heeeela natten fram tills typ 5 med ett varsit glas vin! =) De låter konstigt, men de är underbart. Sen glömde jag förstås, vi har en monitor så att vi hela tiden kan kolla på stoet som ska föla. =)

Helgen har förövrigt varit tråkig!

Snart ska jag till sjukgymnasten och sen ska jag till Kikki och Paulina =)

Ha en bra dag! Kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar