onsdag 20 maj 2009

Ingen ork!

Är så otroligt trött och har därför inte orkar gå in och berätta hur allt går. En snabbis får de bli.

Marmetas föl mår toppen, de är full fart på honom men han är jätte rädd för Pontas som nu får gå i samma hage. Pontas är min lilla shettis stjärna <3

Marinella va planerad till i tisdags inget ännu, men de är inte långt kvar.. Jag har satsat mellan fredag och lördag..

Olivetti som är planerad till den 15 juni visar mer tecken på att de snart är dax för henne så har hon vita vaxproppar i morgon oxå så får hon byta till den störra boxen där marmeta och fölis står. Marinella har den andra.

I dag va första gången på 2½ månad som jag va på gymmet, jag va helt slut efteråt. Sen så har jag varit hos Elin Karlsson på hennes hunddagis och varit ute och gått i 1½ timme me vovvarna, skit mysigt! Sen begav jag mig till min läkare som va imponerad över att jag har fått tillbaka så mycket muskler snabbt och att de är otroligt stabilt! Vilket känns jätte skönt!! Så efter sommaren ska jag göra en sista koll så att all ömhet och ärr ser bra ut.
När jag kom in till honom så sa han till mig att sätta mig och kolla på skärmen och så visa han en film när han är inne och syr i min minisk och han visa precis allt med korsbandet och när han klippte av en muskel för att sedan sätta in den på nya stället.. Så jäkla äckligt, men otroligt häftigt att få se! Vilket pillergöra de är! otroligt!

Nu ska jag se klart min film "The Women"

I morgon ska jag på skansen föresten! Skit roligt! Har glömt att fråga Ullis, Fredrik och Isabella om dom vill följa me, pinsamt, men nu har jag skickat ett sms och frågat. Skulle vara mysigt!! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar