tisdag 4 maj 2010

jag är grym!!

På att baka muffins!
på receptet står de "världens godaste muffins" SÅ sant! Men man får inte vara rädd för kalorier eller fett om man ska äta dom.. SÅ goda! Så nu sitter jag med en kopp te och en muffins, eller jag har ätit 3 st idag =) + ananas! jag måste äta upp mig innan bebis kommer för sen ska jag sluta äta sånt här mumsigt! eller ananas iof får jag äta, min inte allt annat gott.. Värst blir väl tyvär colan =( Men den får ersättas med bubbelvatten med smak =) eller Mariannes underbara svartvinbärssaft som de är typ nada socker i. Ska åka i veckan och köpa 5 plantor till och plantera så att vi har MASSA saft till året som kommer!
Ska oxå åka och köpa en flaska champagne och lägga på kylning! Den ska öppnas när vi kommer hem med bebisen ifrån sjukhuset! =) De förtjänar jag efter dom här månaderna!!

I morgon åker jag till mamma och lämnar sperma till Fiffi och hälsar på nya krabaten. Roulette Lux! Hon går i samma fotspår som sina bröder, helt tokig! vägrar lägga sig och vila! så igår kväll fick mor min välta lill pluttan. Men idag har hon legat ner och ställt sig själv, diat, bockat och språngat! PERFEKT!

Vart inget badande igår så idag ska jag ta mig tid och slappna av i jaccuzzin =) först spikmattan i 30 min sen bada!=)
Ska tvätta lillaskruttans kläder och bära upp bebis sängen oxå!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar