måndag 10 maj 2010

Lägg ner!!

Jag håller på att bli tokig, de håller ni säkert oxå på att bli.
Men har jag sagt "jag hör av mig när bebisen kommer" så lovar jag jag att jag hör av mig. Folk som jag annars inte hörs så mycket med hör av sig dagligen och frågar, varje gång svarar jag att jag hör av mig, men lik förbannat så hör personerna av sig dagen efter igen. Så jag och telefonen har ett lite break ifrån varandra, jag svara knappt på någon längre, jag är helt slut! Förstå att de tar på krafterna. De är inte så att jag kommer att dölja när hon har kommit, hela världen kommer att få veta de. Men sen visst att alla inte kan komma första dagen eller första veckan och kolla på henne, men jag lovar, ni får veta och ni får se henne! Jag kommer att vara världens mest stolta mamma som gärna skulle stå längst uppe på globen och visa upp henne för hela stan! Men jag är och kommer att vara trött, låt mig samla krafter för som läget är nu så tar jag mig knappt upp ur sängen! MED BASTA!

Har iallafall varit hos barnmorskan idag, mitt blodtryck var högt så jag ska tillbaka på onsdag och kolla igen, men hon trodde att de kunde vara för att de snart är igång. får jag minsta ont i huvudet, yrsel eller ont i magen så skulle jag ringa förlossningen. Jag som helst hade önskat att hon skicka mig raka vägen till förlossningen idag, men icke! Så vart tyvär inte fallet!

Ska äta hemma gjord canneloni med skinka, mozzarella, kantareller och spenat idag. Heidi kanske skulle komma över och hålla mig sällskap =) Kalle är på kurs så han kommer hem runt 22 ikväll, tråkigt att vara ensam!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar