fredag 14 maj 2010

Shopping

Shoppat jordgubbsplantor idag =) Många så att jag kan gå och nalla i varje hörn på huset =) Sen ett citronträd! As häftigt, får se va de blir av den, men roligt iallafall!

bakade bullar igår, vart underbara! Så jag har fryst in 8 st till mamma, marc och mormor när dom kommer och hälsar på bebis första gången! Men först ska bebis lära sig att komma ut! De är dax!

Bytte en overall till henne idag oxå, köpte en storlek 56 men då har hon knappt något att växa i, känns som om hon ändå inte går ännu så kan hon ha en storlek större som hon ändå ska ligga i den! Känns bra att jag gjort något idag! Jag har varit och köpt 2 lampor och beställt en tvbänk till Karls mamma och pappa. Jag har varit duktig!!

I kväll ska Ronja ha kalas på Patricia, men jag ska bara vara me på middagen för sen är jag död. om jag inte dött innan förståss, är helt slut! Ska vila åå se att de blir bättre =)

i morgon ska de bli sol åå då blir de antagligen första båtresan till någon sjökrog åå mysa på dagen för sen ska Kalle ha praktik, kvällsnavigering, de är något man måste göra enligt hans kursplan. så i morgon blir de för mig att glo på tv, för mer lär jag ändå inte orka!! Kanske sortera i våra hyllor på kontoret åå sätta in papper i pärmar.. Who knows! Kanske föder jag barn, inte så troligt MEN jag hoppas!! =)

1 kommentar:

  1. Hoppas också på att du ligger på BB snart. Det är fasiken dags snart! Kämpa på!
    Puss

    SvaraRadera